Produkter

Stäng ×

Hjälp & Råd

Hur Du Lägger En Beställning

  • Matchar ni priset?
    Vi kontrollerar priser varje dag över hela Europa. Vi prismatchar mot alla europeiska återförsäljare. För fullständiga prismatchningsvillkor, se prismatchningssidan här: Se Prismatchningssida
  • Erbjuder ni rabattkoder?
    Vi tror på att erbjuda rabatterade priser året runt och hela tiden. Därför erbjuder vi inte rabattkoder eftersom vi redan är rabatterade. Var medveten om webbplatser med rabattkoder som erbjuder falska kuponger och koder. De försöker helt enkelt att få dina klick som användare, och dessa koder kommer inte att fungera på vår webbplats.
  • Kan jag betala via finansiering?
    Vi erbjuder inte finansiering. Om du vill finansiera ett köp är det bäst att prata med din bank som kan erbjuda dig bättre villkor än något finansbolag via en detaljhandelswebbplats.
  • Produkten är slut i lager. När kommer den tillbaka?
    Om vi har ett leveransdatum kommer vi att lägga upp det på hemsidan. Om du vill att vi ska ge dig ett vägledande datum kan vi tillhandahålla detta. Vänligen kontakta oss via e-post eller livechatt. Du kan fortfarande lägga en beställning på webbplatsen för produkter som är slut i lager om de är nylanserade produkter och utbudet är begränsat.

Efter Att Du Har Lagt Din Beställning

  • Vad är min leveranstid?
    Leveranstiden ligger på 3-5 arbetsdagar beroende på var du befinner dig, för mer information se leveranssidan här:Visa Leveranssida
  • Är mitt paket försäkrat om det saknas eller skadas?
    Ja, alla paket är försäkrade om de skulle tappas bort eller skadas. Vi packar dock paketen så att de inte kan skadas under transporten. Om sällsyntheten skulle inträffa där paketet saknas skickar vi dig självklart en ersättning.
  • Jag har ångrat mig och vill avbryta beställningen. Hur kan jag göra detta?
    Du kan avbryta din order och få en återbetalning om paketet inte har skickats. Om paketet har skickats kommer vi att försöka återkalla paketet så att du kan få en återbetalning. Om det misslyckas har du möjligheten att ansöka om retur.
  • Jag har ångrat mig och vill ha en annan produkt. Hur kan jag göra detta?
    Du kan byta till en annan produkt om paketet inte har skickats. Om paketet har skickats kommer vi att försöka återkalla paketet så att du kan byta till en annan produkt. Om det misslyckas har du möjligheten att ansöka om byte.

  • Efter Att Du Har Tagit Emot Din Beställning
    Om du saknar din faktura, vänligen kontakta oss så skickar vi en faktura via e-post.
  • Min produkt är defekt. Vad ska jag göra?
    Om din produkt är defekt, kontakta oss. Om detta sker inom 14 dagar efter dess att du har mottagit produkten får du en ersättning. Om du kontaktar oss efter denna period är det en reparation som gäller i upp till 5 år efter köpet. För mer information, kika på eftervårdssidan här:Se eftervårdssida
  • Behöver jag registrera min produkt?
    Ja, du måste registrera produkten för att få din garanti, vänligen gör det här:Se Registreringssida